امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://file.cloob24.com
0

گزارش عاطفی یاتوصیف روابط بین پرسنل مدرسه
الف.روابط متقابل مدیر با معلمان: احترام متقابل بین هم رو به خوبی رعایت می کردند بطوری که در هر جای مدرسه با هم برخورد داشتند به هم سلام می کردند مسائل و موارد قابل بررسی به خوبی بیان می شد و روابط به صورت رسمی وفقط مربوط به داخل مدرسه می شد معلمان خیلی راحت مسائل ومشکلات خود را در میان می گذاشتند.
ب) مدیر با سایر کار کنان: به خوبی برخورد می کردند مثلا وقتی مدیر درخواستی داشت با احترام از شخص مورد نظر درخواست می کرد و کار کنان به خوبی فعالیت های مربوطه را انجام می دادند مدیر در مسائل و نارحتی های که بین کارکنان پیش می آمد بی طرف قضاوت می کرد.
ج)روابط کار کنان با والدین دانش آموزان: بعضی از والدین که برای رساندن فرزند خود به مدرسه می آمدند کارکنان با آنها خیلی خوب برخورد می کردند والدین هم بسیار خوب از کارکنان تقدیر وتشکر می کردند و والدین به راحتی مسائل ومشکلات فرزندانشان را برای کار کنان مطرح می نمودند وطبق معمول آنان در خواست مواظبت از فرزندانشان می کردند.
د) روابط متقابل متعلمین: با هم صمیمی بودند ومعلمینی که با هم در پایه مشترک تدریس می کردند در مسائل وطرح سوالات امتحانی به یکدیگر کمک می کردند و با سایر همکاران به گرمی برخورد می کردند.
ه) روابط متقابل معلم با شاگردان: معلم متناسب با نوع رفتار دانش آموزان واکنش نشان می دادو دانش آموزان احترام خاصی برای معلم قائل بودند واز آنجایی که این معلمین از سابقه و تجربه بالایی بر خودار بودند در مدت کهتاهی خیلی خوب خصوصیات واخلاقیات تک تک دانش آموزان خود را می دانستند.

کلاس:
رنگ مناسبی داشت که رنگ سبز بود که یکی از رنگهای نشاط آور است اندازه ی بزرگی داشت که مشکل اندازه برطرف شد. 33صندلی یک میز و1تخته داشت که البته چیدمان مناسبی برای صندلی ها نداشت
معلم:
هنگام ورود رفتار ورودی خود را بیشتر بر مبنای درس قبل قرار می دادصدای رسایی داشت اما یه ریتم بود از تکنیک زیر و بم کردن صدا برای جلب توجه کم استفاده می کرد.
برای تدریس بیشتر از روش سخنرانی استفاده می کرد در امتحانات بیشتر ازسوالات تشریحی استفاده می کرد از سوالات استاندارد نداشت در کار تدریس تنوع نداشتند از روش های دیگر تدریس کم یا اصلا استفاده نمی کرد معمولا در کلاس کم راه می رفت.

دانش آموزان:
اعتماد به نفس خوبی داشتند در کلاس سکوت را خوب رعایت می کردند اما دقت کافی نداشتند تعامل ضعیفی بادیگر همکلاسی ها داشتندنسبت به همه چیز حساسیت زیادی داشتند در انجام تکالیف سهل انگاری می کردند در هنگام تدریس کم مشارکت داشتندو در کلاس بیشتر به مسائل وکار های بیرون از کلاس فکر می کردند که صحبت هایشان نمایانگر همین مطلب بود

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com